our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, September 22, 2008

keputusan muktamad!!!

ari ni aku x kerja.. cuti maa~ hihiii
actually i just gt a call from Mr. Hezir from HR Giant
y?? of course la sbb keje kan??
offer yg aku dpt ari tu aku tolak dgn baik
mungkin bkn untuk aku, maybe its for somebody else out there right?
aku xnk terlalu tamak
aku xnak menyusahkan org lebih2 dgn keadaan sekarang ni
ni pon da ckp ssh
lagi plak aku rs mungkin bkn tmpt aku dic2
mgkn aku nk trs ada disini sementara tunggu dia balik
(this is my 1st reason to stay here)

Insyaallah, DIA akan beri aku kerja yg betul2 kn dgn jiwa raga aku satu hari nti
and hopefully dia akn bersyukur dgn apa yg aku ada skrg ni


citer pasal ms depan plak
actually dlm ms tdekat ni ak igt nk beli kete la
tp nk kn pkai loan..
nk amik loan kn ade slip gaji ekk??
alaaa...aku keje br je sebulan..
camner ekkss???
pening2
aku nk kn pkai transport cpt sbb xlama lagi Insyaallah aku kn tukar tmpt keje..
ssh ar xde transport ni
alaaa~ kalo abg ade kan sng
leh mintak tolong die jew...
die plg sng nk beri pendapat kt aku
plg sng nk bincng ngan die...
mish u la hubby~

balik cepat ekss...
i love u very3 much!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...