our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, September 21, 2008

keputusan di tangan aku (^-^)

keep this into my mind
it's all up to me
and i hope that i'll never make mistake for my future
i'm out of time rite now
and i just keep thinking about this kind of thing
accepted or being kicked??
which one huh??


and my answer now is i'll stay here
waiting for him
waiting for his back


sekarang ni belum pon pkl 2 ptg
so aku dok meng"update" my blog ni
sungguh aku rindukn dia
sgt2 rindu sm dia

semlam dia call aku dr sana
waktu bersahur
Alhamdulillah, semuanya baik2 sahaja
moga dia akan dibebaskan lebih awal
kalau boleh biarlah sebelum hari raya ni
aku sgt2 la windu sm dia

ptgnya plak MISC office call aku
utk ape??
diorg tgh trace panggilan yg dibuat dari kapal MT Melati 2 dan MT Melati 5
apa yg aku leh ckp kt cni adalh
MISC tgh usahakan smg diorg dpt dibebaskan awl
kalau bley sebelm rayer ni
sama2 la kita berdoa moga2 diorg (esp my future hubby of course)
AMINN~

(harapan sgt tinggi nih!!!)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...