our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, April 9, 2009

sy yg x tahu malu!

salam alaik sumer2 org!!

hehee~
sy sgttt windu sm sumer2 org..
my old frenz of coz..
mr. fiance; very3 much..ssggttt windui dirinya yg jauh tu..
eventhough my cayang 2 br je seminggu pegi..
sy rs sgtttttt la lamenyer...
xpenah2 lg rs lame camni tau.. :(

attention 2 my dearest hubee 2 b:
sile balek cepat ckit..
i really2 miss u syg..
hehee~

oke2..
stop rapu2 segala oke?
sy nk cite psl entry ari ni..
sy yg xtau malu..

actually, pagi tadi..
sy bgn awal coz mlm td tido awal..
ne taknye..
sy guling2, tergolek sakan saket pewot mlm td..
sgtt saket..
rs nk termuntah segala..
cm nk ikot jd suparman pon yea gak..
akhirnye sy telan gak panadol activefast 2..
xbole tahan gile ar..

akhirnye tertido gak..(yes!!)
bgn awal lak pg td..
dlm pkol5..
so, duk termenung dlm gelap..
i do miss him soO much..
but..

I do miss 'HIM' more than my fiance..
who is 'HIM'?


HE's my LOVE..
ever after..
HE never leave me..
eventhough i've left HIM.. (pls 4give me, Allah)

sy ni hambaNYA yg tak tau malu..
kenapa?
sbb sy hambaNYA yg byk buat salah..
tetapi..
DIA tetap memaafkan sy..
DIA tidak pernah meninggalkan sy..
tapi sy??
DIA tidak pernah melupakan sy..
tapi sy pula?? :(

Sy ni xtau malu kan?
sy mintak macam2 dgn DIA..
dan DIA tetap bagi pd sy apa2 yg sy minta 2..
w/pun sy ni byk wat salah dgn DIA..
;(

DIA tetap ada dengan sy..
w/pun sy ni slalu lupakan dia..

DIA x pernah mungkir janji dgn sy..
tapi sy??

Ya Allah,
Ampunkan aku..
sesungguhnya aku hambaMU yg lemah lg kerdil..
aku hambaMU yg selalu melupakanMU..

Ya Allah..
Jgn Kau jadikan aku hambaMU alpa..
Jgn Kau jadikan aku hambaMU yg melupai ENGKAU..
Jgn jadikan aku hambaMU yg takbur dgn nikmat yg ENGKAU berikan kepadaku..

Ya Allah..
Ampunkan aku di atas segala kesilapanku..
Luruskanlah setiap langkah kakiku..
Berikan aku hidayahMU..

Ya Allah..
Usah ENGKAU bebani aku dgn apa yg aku tidak terdaya..
Sesungguhnya aku hambaMU yg lemah..

Ampunkan aku di atas segala ketelanjuranku..
Di atas jalanMU..
;(

sesungguhnya aku adalah hambaMU yg mahu mencari redhaMU di dalam kehidupanku ini..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...