our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, September 22, 2011

Yay! Akhirnya!! YESSSSSS!!!

Assalamualaikum dan hai semua.

 

*mood: lari ke sana sini sambil dukung maira di bahu.*



yezzza! Akhirnya setelah seminggu. Ok. tipu. Almost seminggu fesbuk banned saya.
hari ini, saya gagahkan jugak diri nak tekan page fesbuk tu.




WAHHH!! DAH BOLEH!! 




mood saya tengah jakun gilos dekat fesbuk ni.
tolonglah bagi semangat sikit.
haha.



eh, hubby dah sampai Chile lor..
tu la..kan dah cakap hubby memang suke post kat fesbuk.
nasib fesbuk dah boleh bukak tau.
fesbuk pon cam tau-tau je hubby ai nak sampai Chile ari ni.
Eh, semalam. hehehe.

Ok la.
saya nak happy-happy layanz fesbuk dulu.
sok update pulak.
tata!


harapan harini: jangan la fesbuk ban aku lagi pasneh.gilos kacau jiwa aku takleh bukak fesbuk.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...