our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, September 4, 2010

Ada balasannya..

"Setiap perlakuan kita itu ada balasannya"


Assalamualaikum semua..

sudah lama kiranya saya tidak menitipkan apa2 disini bukan?
bukan malas, cuma lesempatan itu tiada.
Rindu, mustahil sy tidak rindu blog ini.
Rindu pada kawan2 alam maya juga.
:)


Diikutkan baru 3 hari sy discharged dari wad.
seminggu di wad sgt menekan perasaan.
Emosi terganggu.
Tekanan darah bertambah hari demi hari.
but, it still a normal blood pressure.
No worry; itu kata jururawat pelatih la.
kadar oksigen dalam darah biasa.


cuma hati ni..
ya hati ni,
semangat ini..
tidak lagi bersama jasad sy.
terbang dibawa pergi entah kemana.
Hubby puas memikirkan jalan untuk bawa semangat sy kembali
dia buntu.
sy tahu dia benar2 buntu


abg..
maafkan syg..
syg sedang berusaha
maafkan syg kiranya air mata yg tidak mampu berhenti ini mengganggu ketenangan abg
sy sedang cuba utk berfikir secara positif
ambil teladan dari apa yg telah berlaku
tapi syg..
andai ia semudah kata2 yg bisa keluar dari bibir ini
alangkah bagusnya...
alangkah indahnya..


abg,
dugaan tetap datang bukan?
silih berganti..
dan tiada seorang manusia memohon padaNya ditimpakan dugaan seperti ini

syg sedang bina kekuatan
sedang bina ketabahan
it will take sometimes
i also want to recover as soon as possible
tapi..
mengapa hati ini asyik tersentuh dengan kata2 mereka




"Ya Allah,
Bantu aku.
Aku sedang kehilangan hala tuju
Aku sedang kebuntuan akal
Aku sedang dipukul badai dunia
Bantulah aku untuk aku terus teguh berdiri
Menjadi sebahagian dari hamba2MU yg sabar..

dan sesungguhnya, ampuni aku atas kesilapanku..
Redhakanlah, berkatilah rumahtangga ini ya Allah..
Tiada bahagia akan tiba untukku tanpa izinMU..
"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...