our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, July 6, 2011

rindu-rinduan..hehee~

Assalamualaikum wrt..
and selamat pagi Malaysia.
Owh ya, juge slmt pagi buat lelaki itu yg di tengah2 Lautan biru.
Pheww~

Its almost 1 months without him here
argh. rindu lg.
xpe2.harap2 6 bulan akn cepat berlalu.

selain dari rindu hubby, lately sy sgt la merindui Astro.
Hm..bukan rindu nk tgk Astro kat TV tu..
tp rindu kat working environment kat Astro
aduh, agknye sy suda boring di rumah kot?
rindu kat kawan2 seangkatan yg dok menjawab panggilan customer.
rindu pada pot-pet-pot-pet customer yg melucukan
rindu nk kena marah2 ngan customer
haha~


tibe2 teringin nk mintak blk keje ngan astro
*astro nk lagi ke terima sy ni?*
huhuu~
tapi bile pk2kan cik puan maira yg cenonet ni..
rs x smpai ati pulak nk tgglkan die ngan org
*owh anak momma yayang*


sy mmg teringin nk bekerja semula
tapi kalo bole biarlah dpt yg working hoursnye office hour g2
ai xmau la tgglkan maira lm2 sgt kat org
takot kn dera plak
ye la..
maira selalu dera jiwa raga mama die ni
dgn menangis melalak2 xmau kat org lain
siap dgn sedu sedan lg.
ad org bole tahan ke?
silap ari bulan mau lebam2 anak sy itu dikerjakan
owh tidak sanggup kulihat cik puan didera mental & fizikal


oleh itu,
sy sudah memutuskan utk kembali bekerja
bile cik maira suda besa n pandai bawak diri ngan org
xde la melalak2 cam skrg ni
huhuu~


hehe~
sy nk kongsi satu cerite lucu ms keje kat Astro dl.
alkisah bukanlah berlaku pada sy.
tp pada cik Azura, my lovely Housemate & officemate..
jom layan~~


..........

Azura : Selamat pagi. Zura bercakap bagaimana saya boleh bantu?

Customer : Pagi. Saya nak check baki akaun Astro saya.

Azura : Ok. Boleh saya tau siapa yang bercakap?

Customer : Saya .... (nama die sy da lupe daaa~)

Azura : Baik Encik ... boleh saya dapatkan nombor akaun astro encik?

Customer : 85xxxxx

Azura : Baik encik. sila tunggu sebentar di talian, sy buat semakan ya..

Customer : ... punye la lama sy tunggu nak cakap dengan awak,boleh awak cakap awak nak pegi makan pulak?

Azura : Err..encik, saya bukan nak pegi makan.saya nak buat SEMAKAN cik.

Customer : Ooo..

............



ape lagi, pas2 zura terus mutekan headphone die smbil ketawa berdekah2 x hengat dunia.
hahahaa..haru2..
kes ni tiap2 kali sy teringat mesti rs cam nk ketawa bergulik2.
Kui3..
customer..ooo customer..
ape2 la korang.. ;p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...