our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, September 30, 2011

Lemau.

Assalamualaikum. hi peeps! 
Ah..sungguh lemau rasanya.
rindu hubby. sob-sob-sob.
namo nangis lagi. 
namo sedey-sedey lagi.
tengah kuatkan semangat sendirik. =_='



hubby ade kat Chile sekarang ni.
Kapal delay lagi. 
Eh, hubby cakap saya doakan? 
keh-keh-keh. saya cakap aje ari tu.
kalau lama kat Chile nanti sampai Singapore dah due, boleh balek terus.
Tamak kan saya.
muahahahaa..
tapi kalau betul bagus jugak tu.
keh-keh-keh. 



Hubby tak berapa sihat kat sana.
Hope he will getting better now. 
Selepas dicucuk jarum besar kat wad semalam.
eh, memandai je jarum besar kan saya neh?
anything lah..janji hubby sihat-sihat je kat sana. 
Amin.



Maira soo ngengaa hari ni.
sok la saya cerita k..
fuh..
lemau sangat nak tulis pepanjang neh.
dah la ye.
tata semua!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...