our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, April 3, 2012

Maira selsema dan batuk

Assalamualaikum wrt & hi peeps!

Hui. Rajin la pulak aku update belog kan. Gini la bila hubby dah sailing semula. Kalau time hubby cuti, seminggu sekali pon kadang tak berupdate belog ni kan. Ok. MT7 dah sailing dari Port Klang malam tadi. Hari ni dah sampai Johor. Eh, aku dah macam reporter untuk MT7 la pulak kan. Kalau ada sesiapa yang husband dia seangkatan dengan husband aku boleh la tinggalkan jejak ye. Mari kita sama-sama mengintip. Keh-keh-keh.

Berbalik kepada topik, Humaira dah tak demam. Tapi ganti dengan selsema dan batuk. Terbaik dari ladang ok. Hingus meleleh-leleh tak kira masa. Batuk kung kang kung kang mengalahkan orang tua. Risau pulak aku. Pagi tadi lepas mandi dia batuk terus muntah sekali. Aku siap-siap terus pergi klinik jumpa doktor.

Doc cakap Maira kena serang virus. Ah, virus jahat. Bunuh dia. Bunuh. Bunuh!! Dapat la 2 jenis ubat which is ubat demam ngan ubat selsema berserta batuk. Sekarang ni ubat pon boleh pakai link. Hebat kan. Kalau tak berbuih mulut anak aku nak makan ubat. Ni makan satuu je. Tu pun jenuh. Ngikut perangai siapa la ni kemain culas makan ubat. Sambil mata jeling ke kanan kiri.

Ni dia dah tidur lepas pekena ubat selsema tadi. Mujur la kan. Kalau tidak time macam ni dok ligan main-main atas katil lagi. Oh, anak cepat la dikau sembuh. Fuhhh..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...