our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, July 11, 2015

Aidilfitri around d corner.

Assalamualaikum wrt. Hi peeps.

Kalau dihitung2..kita dah sampai di minggu terakhir ramadan kan. Kalau dekat area sini, tapak expo memang crowded habis la masa ni. Last 2 nite aku ada la pergi expo hari raya kan..Ya Rabbi manusia..sikit punya ramaila. Aku pusing dekat nak sepuluh kali baru la dapat parking. Gigih nak mencari selipar raya anak. Haha.

Ok, tu antara sebab la aku keluar that nite. Yang lain sebabnya aku tak tahan duduk rumah. Bising sangat ya ampun.Dah 3 hari jiran aku ni berkabung, mak dia meninggal. My neighbor ni chinese. Aku tak kisah sangat sebenarnya. Tapi bising sangat dek die nyanyi tu. Anak aku siap tanya aku..raya cina ke mama? Raya la sangat nak oii..orang tu dok nangis ko ckp raya? Sabo je la.

Persiapan raya aku pon so-so aje. Tahun ni serba serbi naik dan terus naik. Beli baju raya pon selai sorang je. Kira halal la ye anak2. Tu pon kemain tengok duit laju je mngalir macam air terjun. Laju sangat. Kuih raya tahun ni main tunjuk je. Tu pon tak berbeli lagi. Dok mikir nak beli ke tak sebenarnya? Haha. Aku pon raya umah mak and in law..bukan duk rumah sangat.

Lagipon sape la nak datang umah aku ni. Haha.


gambar ni sebelum puasa aritu.

 Lama tak letak apa2 gambar dalam blog ni. Ni nak buat memory ke hadapan nanti. Gambar Hafizee sangat rare disini. Haha. Dia dah big boy nowadays. Dah boleh berjalan even berat badan dia kurang memuaskan. But tak kisahla as long dia sihat dan membesar dengan baik.

Humaira pon dah besar, smart girl. My kids really attached to me. Payah nak pisah dengan aku. Baik kakak or adik sama je. Nanti nak skool camne la anak oii..biasa keluar nak berkepit aje. Dah besar nanti macam mane la korang yek..

Dear husband yg jauh di perantauan..
Raya kali ni asing2 lagi. Next year tak tahu lagi kan. Ade rezeki nk raya bersama, ada la, kan.
Nk dedicate lagu raya 'Dari jauh ku pohon maaf' lagu raya gst ni. Bahahaa..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...