our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, March 27, 2008

balik dari perak..

Aku bru balik dari Perak pagi tadi..dalam kol4 pagi baru sampai umah. Perjalanan yg penuh dgn dugaan maa..sebenarnya nk tmn syahril gi interview ajer...sambil gi jalan2..hehee~ Nak dijadikn cerita, kitorang lewat bertolak.dlm jam 8 pagi...so perjalanan yg panjang yg amik masa dalam 2 jam setengah tu. xsempat breakfast, kitorg dh berkejar ke Perak. Interview si Syahril plak start kol9.30 pagi..wlaupn syahril dah pecut kete 120km/jam..tetap lmbt smpai..ada masalah teknikal.. sesat tu kan perkara biasa tok org2 yg xbiasa ngan Perak mcm kitorang. heheee~

dah sampai, syahril terus gi interview and Alhamdulillah, die dah dapat praktikal kat c2..maka start la sesi ber'posing' maut..dari Lost World Tambun, kitorang gi Kuala Kangsar..Dari Kuala Kangsar kitorang gi Ipoh..ya..tu diaa..nk abis bateri kamera sbb bergambar sakan. Hahahaaa~ Perak mmg best. Kat Kuala Kangsar, kitorang gi Istana and istana lama. Mmg cantik giler2..besh3!! Tapi hujan la plak..kitorang singgah masjid Ubaidah (salah ke btl ni??) tok solat jama' asar n zohor. then kitorg ke Ipoh parade plak pas2. Kuar dari Ipoh parade, kitorang trs ke surau dkt ngan umah mak cik syahril kat Ipoh, solat jama' Isya' and maghrib..Gerak kuar dari Ipoh, kitorang singgah kat R&R Tapah...masa tu, ada la sorang mamat yg dok asyik follow kitorang jer.. Hulamakk giler la..kecut maa..Jam dah kol11 mlm. kitorang dah la rmai pompuan. Bdk laki 2 mcm rmai geng jer..Hati mmg gilr nyer kecut masing2..aku ckp ar kat Syahril that guy asyik follow aku jer.. Lagipn kitorang borak pasal laluan perjalanan kitorang dgn kuatnyer..aku rasa mmg sumer org boley dgr..dak2 blkang tu plak asyik usya kitorang jew..adOoii..gile xsedap ati..Aku suh la member ni tuka laluan..in case..ye la, malang tu kan xberbau..aku siap ckp kat house mate aku lagi suh diorang on call kalau aku xsmpai dlm kol1 kat umah.. huhuu~ Langkah keselamatan itu penting..hehee~ Then, Alhamdulillah, syukur sgt2 kitorang selamat sampai ke rumah masing2..perjalanan hari smlm mmg best..sbb dpt usya KL waktu mlm, esp Bintang Walk..giler ramai nyah kat sane..xsanggup nk tgk.. Planet hollywood? xbest pn aku tgkk..kekekeee~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...