our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, March 28, 2008

semua ini hanya sementara sahaja..

Last 2 days..Sorang dari member sekelas aku dah kehilangan emak. Emak dia meniggal sebab sakit Kanser Payudara. Sedih aku dengar. Actually member aku ni dh get prepared for any possibility.. Apa2 pn aku nk ucapkan takziah pada kawan aku tu. Al-fatihah untuk arwah ibunya yg telah tiada. Amin~

Hari semalam dia call aku dari penang. Dia cakap dia akn blk dalam masa yg terdekat ini. Mungkin dalm 2~3 hari ajer lagi. Sekarang ni dia on da way ke Singapore!! Yey3!! dia nk balik dah.. mish him toO much.. nk jmpa dia skrg gak!!!

tadi dlm kls cik salleh, kitorang bincang pasal practical training.. Alhamdulillah, major dak kls aku dh dapt tempat. Asya ngan Bed dapt kat Kuala Tahan. Aku ngan Len dapat kat Tmn Botanikal Melaka. A'a xtaw lagi.. Zati pn xtau lagi...Jenny dpt kat Logan Bunut rsnyer..huhuu~

GEC nk pkai practical training?? Huii..Kuala Gula tuu~~siap penginapan lagi.. mmg besh gile la..tp itam la aku kalau kn gi sane..huhuuuu~ tp, don't worry..aku tlh pn dipilih tok ke Melaka.. hihiii~ He's there~~ wink~wink~wink~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...