our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, May 30, 2008

ALLAH itu lebih tahu apa yg aku perlukan..

semalaman aku duduk dan berfikir..
mungkin banyak benda yang bukan2 bermain di dalam jiwa..dalam kepala..
semakin banyak aku berfikir, makin xbetul jadinyer aku!!

hari ni dah jumaat..
by tomorow aku kn turun s.a tuk wat hardcover tesis aku..
aku igtkan byg2 supervisor aku 2 dah hilang...
tapi..still byg2 yg ttp ikut aku spjng masa..

by the way, sampai ari ni aku msh blm dpt keputusan aku tok smbg belaja lg..
aku xberharap sangat..
yg aku harapkan sgt2 sekarang ni adalah pekerjaan!
tolonglah..bialah aku dapat keje dlm masa yg terdekat ni..
susah ati betul la..
duit yg dia bagi tiap2 bulan ms dia on board dl pu mcm dah nk kering jew..
adoiii laa...camne la aku nk survive tok sebulan lebih ni lagi eeeekkk???
alamak..sshnye ati aku....

duit sewa umah pn aku xbyar lagi ni..
esok nk pkai duit lg..
nk gi klinik lg..
sbb nk wat check-up lg...
ommaaa~tolong aku.....
aku pusing!!!!

hari ni dah masuk seminggu rs2nye dia standby untuk naik kapal..
ha...jgn la dia naik b4 aku abis praktikal ni..
bila lg la aku dpt jumpe die..
the most important thing is..
mak die xbape sihat, so i wish he can be here for a while..
jgn la naik kpal lagi..
ye la...
kalau kat darat ni emak dia ade dpn mata die...
xde la die susah ati kat tgh laut 2..
aku pon ade..wiwiwiiinkkk~~~~~

6/6 ni result kuar..
4 sure result kitorang xkuar lg kan??
sbb tesis pon x anta la..
praktikal pn x abis lg..
so? nak wat camne..
duduk diam2..
kite tunggu dan lihat....
hahaaa~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...