our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, June 26, 2008

andai dia memahami aku..

semalaman aku menangis..
xbley tido..
terkenangkan apa yg dia tulis dalm msg dia..
bangun pagi mata aku pon da bengkak..
entah ape2 la aku ni..
cam la xde keje lain..
dah la pnt bejalan xhilang lg..

pgi semalam aku rushing gi s.A..
ptg aku rushing balik Melaka..
seharian aku xsempat nk makan..
nsb bek la pg aku smpt jamah 3keping roti..
lps isyak aku br smpai rumah balk..
entah la..
mlang je nasib aku sejak 2 menjak ni..

ya Allah...
jadikanlah aku hambMU yang sabar..
sesabar Sumaiyah..
sesabar Siti Khadijah..
Sesabar Rabiatul Adawiyah..
dan murahkanlah rezekiku di bumiMU ini...

mak, abah..
akak teringin sgt nk senangkan mak dan abah..
tp buat masa sekarang..
akak xmampu lg..
insyaAllah..
satu hari nanti..
pasti smpai waktunya..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...