our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, August 21, 2008

selamatkan dia..

hampir sebulan aku habis belajar...
now i'm working as cashier near to my house..
this evening, i just got the call from my auntie..
she said that..
"akak tau x perkembangan dia yg terbaru?"
"tak" aku cuma jujur menjawab. hati aku mula tidak senang..
"Kapal dia kena tahan lanun..semalam.. mak die kene pegi seminar kat KL esok..syarikat dia panggil.."
serasa langit runtuh menimpa kepalaku.. Jantungku berdegup pantas. Bimbangku sampai ke kemuncak. Air mataku mula bergenang. aku sudah tidak mampu bersuara.
"akak nak pegi ke seminar tu?" kata2 mak tam itu menambahkan lagi sedih hatiku..
"Tak pe la.." air mataku mula gugur..

sekarang aku hanya mampu menangis dan menangis..
di manakah dia?
Ya Allah..
lindungilah dia..
jgn jadikan laut ini pemisah kepada kami..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...