our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, July 25, 2011

yg emo!

Assalamualaikum.

selamat tengah malam semua.

hm..
entah kenapa la saya ni asik emo aje kejenye 2-3 ari ni.
Adakah sebab saya tak faham diorang atau diorang yg xpaham saya?
Rasa nak je ku tunjal2 kepala mereka2 itu supaya kasik faham perasaan saya.
*boleh tak?*

memang saya geram sangat.
dibuatnye saya ni mcm budak kecik umo setahun.
nk kene ikut je telunjuk die.
buat itu xkene.
buat ini xkene.
buat itu salah.
buat ini salah.

Cara die cakap tu macam la laki akuh ni duit berjuta2
seme mende asal cakap je terus bole beli
ape die ingat laki akuh tu tukang cop duit?
ape die ingat laki akuh tu xde mende lain melainkan tolong hulur duit kat kedai je?
Ape die ingat laki aku ni xde tanggungjawab lain selain akuh & anak die ni je?

Elloooo..
kalo ko tu x penah merasa ape yg aku rase..
jangan sesedap mulut ko je nak tembak aku!
Ei..
sakit betul ati ni.

ei..
aku geram ni.
geram! geram! geram!
Kadang2 rs cam nk je hantuk kepala org tu kat dinding.
kasik die sedar sikt mulut die tu xde insuran.


kalo la mulut ni jahat..
kang terduduk, ternganga pulakdie dgr mulut ni berceramah.


nota kaki: saya emo dgn org yg xfaham situasi sy dan suami. die ingt org kapal ni gaji byk sgt ke? ingt org kapal ni xde komitmen lain ke selain ank bini? die tau x, bile laki sy tu cuti, gaji die pon cuti jugak???????? heh, hangin sungguh!!


kate2 kesat di atas ini ditujukan kepada sape2 yg terasa.sekian.harap maklom.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...