our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, November 13, 2011

Life yg bosan


Assalamualaikum wrt & hi peeps!


Memang! life aku sangat bosan bile hubby takde. Takde orang nak sakat aku. Eh? hehee. Bosan la bila lama sangat hubby takde. Bosan sebab malas nak ke mana-mana semua nak kena drive sendiri. Kalau hubby ada kurang-kurangnya aku jadi mandur kan? kah-kah-kah. Bukan la. Bila hubby ade hubby tak bagi aku drive sendiri. Huhu. Aku memang kurang cekap memandu. Kena akui ni. kelemahan. kah-kah-kah.



.ini kereta maira, mama tak boleh bawak.


Kalau dah duduk sengsorang tu reti la dari tak pandai lansung kan? boleh la nak drive kemana-mana. Huhu. Aku drive slow je kot. Malas la drive laju-laju takut accident. Kalau bawak laju, kalau accident momentum die aduii..boleh bawak mati. Cuba bayangkan, actually dalam kelajuan 60km/h pon orang boleh mati kalau accident tau. Lagi pulak aku pernah accident jugak memula dapat kereta dulu. Sampai sekarang pon calar tu ada. Aku tak pegi polish kat kedai pon. Hahaha. Kedekut tak aku? 


Semalam abang ipar aku datang nak pinjam cadar pengantin. Cadar masa aku bertunang dulu. Just an option la untuk diorang punye majlis tu nanti. Pada aku cadar tu takde la cantik mana pon. Boleh la dari takde lansung kan. Jadi ala-ala pengantin dah la kot. Nak grand-grand sangat ape kes. Duit tak seberapa, nak meminjam semata-mata nak kawen memang tak berbaloi. Anak dah berderet kang tak terbayar lagi hutang nak kawen dulu. Selenge wei..






Kebetulan dia cakap nak datang, aku tengok ade lagi koko dalam almari kat dapur, skodeng terus buat kek coklat sebijik. Yummeh! Sedap. Jilat pinggan sikit. hehehe.. Semalam aku try buat rendang daging. Tapi termasin la pulak. Rasa nak tampar diri sendiri je kekdahnya bila dah termasin tu. Nak tambah santan memang dah habis. Ei..telan jugak la masin-masin pon. Haha. Lain kali biar tawar dari masin. Tawar boleh taruk garam. Kalau masin nak taruk ape? Taruk dalam tong sampah la jawabnye. Haha.



.rendang agak berkuah sebab dah masin teramat. rasa nak marah diri sendiri. huhu.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...