our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, April 2, 2012

MT7 delay.


Assalamualaikum wrt & hi peeps.

Malam. Aku tetiba je online malam ni. Dok tengok blog orang update belaka tetiba rasa rajin la pulak nak menaip. Ceh, ayat gile klise nak mati. Poyo sungguh. By the way ari ni hubby supposed dah naik kapal. Tapi kapal terdelay la pulak. So, esok la kot.

Tapi tak tau jugak la kan. Gile betul MISC ni. Punya la lama hubby aku duk dekat hotel tu. Dah 4 hari kot. Hubby dengan berkobar-kobar semangat waja nak sign on, tetiba dapat berita kapal delay. Terus down. Ceh, tah betul ke tak dia down. Haha.Sebab kalau balik confirm dah 2 hari dia dekat rumah ni. Hihihii..

Ni duduk la mengadap dinding yang segan nak bercakap tu. Agak-agak hubby melompat katak tak kalau dinding tu bercakap ngan dia? tapi kira ok la kan. Petang tadi parent hubby singgah jenguk dia kat hotel sana tu. Alang-alang dah pegi kenduri dekat Selangor dorang pegi la jenguk hubby kat hotel.

Perasaan aku bila kapal delay. Hmmm..takde la berapa nak suka kan. Sebab hubby dekat KL, aku dekat rumah. Kan bunyi pon dah tak best tu.Huhu.. Maira demam pulak ni. Mujur tak kronik. Rindu papa dia kot. Adei la nak. Papamu pergi lama lagi ni. Jauh lagi perjalanan papa tu.

This trip hubby naik melati. So trip kembali ke Europe. Oh...no more US. Bagus jugak tu kan. Kalau pegi US atas kapal je dah 28 hari. Betapa boringnya tak dapat mesej. Hahaha. Ok fine. Dah dah mengarut ni. Aku nak stop. Nanti lain kali ada masa aku taip lagi noh...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...