our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, September 5, 2012

Hubby's home!

Assalamualaikum wrt. Hi peeps! 

Alhamdulillah. Hubby dah pon sign off 1st Sept tempoh hari. Aku pon terkejut jugak la kan memandangkan kontrak hubby 6 bulan, ni baru 5 bulan da turun. And hubby pon ade cakap die nak turun bulan 10 nanti at the next loading port sehari sebelum tu. Tapi..dah orang suruh turun...terpaksa la turun kan.

Takpe la..tu cerita atas kapal. Kalau nak cerita dekat sini rasanya tak berapa sesuai kot bagi aku. Tengok la macammane nanti. Kalau aku rasa nak cerita pasal ni aku cerita la. But for this time being maybe tak la kan. Hopefully semua bende baik-baik saje la hendakNya.

I pray for the best for you, hubby. InsyaAllah, kalau memang rezeki kita dekat situ..dekat situ jugak la. Kalau memang bukan untuk kita, dipaksa, dirayu macam mane sekalipun, tak ade juga. Tapi Allah knows the best for us. :) 

But, am still happy he's here. Oh, dah 5 bulan kan tak jumpa. hihiii..Ni pon pegi KL tak balik lagi. Lalalaa~  Eh, happynya aku. Mesti la kan! HAHAHA.

K, bye~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...