our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 2, 2012

Alpha Lipid Slim Diet II penyelesaian terbaik untuk masalah berat badan!!

Assalamualaikum wrt. Hi peeps!! 

Ya ampun! lama sungguh belog kesayangan aku ni bersarangkan labah-labah. Bersawang bagai dah ni rupenye. Hihihii..Al maklum la kan..hubby cuti. Belog ai pon bercuti jugak la kan. Aisheewah! kelas kau jah!! Hubby tak habis cuti lagi. Tak tau lagi bile nak naik next ship.

Ok. Mari kembali kepada ceritera chinta hari ni ye anak-anak semua. Ai nak kongsikan produk hebat zaman milinea ni. Bukan nak buat cerita la kan..Aku sendiri dah cuba sebab aku tengok sangat baanyyyaaaaaakkkk terstimoni yang meyakinkan aku untuk try and error. Fikir banyak kali sangat tau nak cuba SDII ni. Sebab aku ni not prefer ubat diet. Aku takut lain jadinye nanti. Kot-kot tetiba jadi makin debab kan? Kang mati kena penyek plak husband ai.. Hueheheee..

Alhamdulillah terbukak pintu hati aku nak try sebab aku tengok biras aku makin hari makin slim. Tak boleh jadi ni. Sebab badan aku lepas berhenti breastfeed Maira naik bagai di pam-pam kekdahnya. Sungguh la aku menangis tengok meter dacing timbang dekat hospital menjangkau lebih dari angka 60kg. Termenung aku sepanjang minggu tau mengenangkan bacaan dacing tersebut yang tepat lagi jitu..Aku ni dah la kategori rendang..kalo dah bertambah bulat...jadi ape nanti..TIDAKKK!!!

Ok, before aku start diet dengan SDII ni, aku try diet secara sendiri tanpa ubat, bersenam 20 minit tiap-tiap hari, makan minum jaga sangat..Tapi hasilnya sangat la lambat. 3 bulan baru turun 2 kilo. Sungguh la mengeciwakan hati.

Maka, bermula la episod survey alat bantu diet. Mula-mula aku ingat nak ambil Premium Beautiful. Sekali harganya sungguh la menyiksa wallet suamiku. Tak jadi la.. Mujur sangat bertemu dengan SDII dari my biras. Aku makan satu tin setengah berat badan aku dah turun 4kg. Pinggang aku yang dulunya bersaiz 34' dah jadi 29'. Berat tak turun banyak kan? tapi u see my size.. aishewaahh.. kekdahnya seluar semua pakat dok londeh la ni..Mula rasa nak pow hubby belikan baju and seluar baru..hihihiiii...

Sekarang ni aku tak tempek gambar lagi tau..Nantikan gambar terbaru aku nanti. Pasti akan ku upload disini. Muahahahaaa.. dulu jangan kata nak letak gambar dekat sini, nak tengok sendiri pon gerun..Lemak disana sini tok sah cerita. But now..oh em geee..hilang semua lemak yang diternak..spare tyre juga say bye-bye..selulit pon makin mengurang...I likeeee 2 juta kali ok?

Kalau anda-anda semua nak tau lanjut pasal produk hebat, mabeles lagi meletop ni.. Jangan malu-malu, segan-segan nak tanye.. Kita diet sama-sama. Sihat sama-sama. Ingat, kegemukan penyumbang utama kepada masalah kesihatan yang lain.

Ni my phone number: 019-9731727. Bagi yang duduk area Jengka, Temerloh, Mentakab dan Jerantut..kalau ade masa boleh jumpa. Kita share sama-sama kehebatan produk diet yang bagus lagi menyihatkan ini. Sangat banyak khasiat produk ni. Tapi next entry la ye..dah panjang sangat ni..hihiii

Ok,, till then.. Nanti aku update lagii~ 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...