our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, December 31, 2012

31/12/2012

Assalamualaikum wrt. Hi peeps.

Ya, sangat lama tak up date blog. Rasa malas, takde idea nak update apa-apa. Boring. Stalk blog orang, makin hari makin ramai yang privatekan blog diorang. Oh. takpe la. Since aku pun dah tak berapa nak rajin update. Mood sungguh la kelaut. Hari-hari bukak blog, tapi haramnya nak tulis. Jadi double malas bila try nak upload gambar asyik hang je. Kecik ati dengan blog. Huhu.

Ok. Esok tahun baru. Hari ni last day 2012. Oh cepatnya masa berlalu. Diam tak diam hubby dah nak sebulan atas Melati 4. InsyaAllah by 3rd Jan ni Melati 4 masuk Malaysia. Harap sangat dapat jumpa. Tapi takmau la beria-ria sebab nanti kalau tak dapat jumpa aku plak yang menangis tak berlagu. Ye la, sekarang kan musim pantai timur ni banjir. Kuantan baruuu surut banjir.Harapan di tahap 50-50. Eh?

Humaira makin pandai. Makin lincah, makin nakal makin mengada. Dan semua yang semakin tu die punya la. Pening kepala aku. Haha. Cumanya die takde la semakin gemuk gebus gebas. Anak aku biasa-biasa aje. Gen bapak kuat ni. Selimmm je. Hohohoo~Dia tak kuat makan. Tapi kuat bermain, kalau aku malas layan, die tarik tangan aku ajak main dengan dia. Pastu kalau aku tak layan die merajuk buat sujud sajadah. Tu kalau angin sepoi-sepoi bahasa. Kalau angin ribut taufan puting beliung die mai..dia tempik sekuat hari, menangis hentak-hentak kaki. Anak oh anak!

Azam tahun baru? Ok, better aku simpan je la kan. Tak personal tapi macam malas nak cerita. Harapan? Harap dapat la masuk umah baru tu. Dah siap katanya. Hubby balik, kami buat preparation masuk umah. Jauh, tapi takpe. Kata orang, dekat-dekat bau taik, jauh-jauh bau bunga. Ok. chiow~

P/S: Sesiapa yang mencari produk Alpha Lipid, jangan malu-malu contact saya k? SMS/ CALL saje. 019-9731727 @ 0129064201 (Pn. Nurul). Bersama kita amalkan gaya hidup sihat. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...