our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, December 8, 2012

6 days sudah..

Assalamualaikum wrt. Hi peeps! 

Baru 6 hari tapi rasa macam dah lamaaa sangat hubby pegi. Oh ye, kali ni hubby sign on MT Melati 4. Dengar cakapnye ramai yang naik sekali dengan die hari tu. Ramai tu tidak lah dekenali adanya. Hahaha. Aku ni mane la riuh sakan dekat PGK sanun. Tak reti noh nak borak-borak. Hihi. So, pemerhati dari jauh je la daku ini.

Hubby ada cakap sehari before die naik tempoh hari, nak bawak aku ngan maira naik kapal ni. Tetiba aku terfikir boleh ke? Office bagi ke bawak budak kecil? Hubby cakap boleh, minimum umur 2 tahun. Okeh..tapi aku still la ragu-ragu la office nak kasi naik ni. Kalau dapat Alhamdulillah. Kalau naik pun dah tak lama. At that time hubby dah dekat 5 bulan kot atas kapal.And maira baru turn 2 years time tu.

Tak pe la..sama2 la doakan moga dapat la hendakNYA.hehehee..Nak juga merasa kan. Aku dengar ramai wifey yang dah merasa naik. Tapi setakat ni aku belum pernah dengar ada yang bawak anak sekali. Tu hak jadi macam sedikit confused tu. Huhuhu.

Kira ni tawakal je la. Ada rezeki dapat la jumpa hubby awal sikit dari yang sepatutnya. Keh.keh.keh.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...