our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, December 7, 2012

Fibremax - penyelesaian masalah buasir saya!



Assalamualaikum wrt. Hi peeps!! 

Hari ni nak kongsi pengalaman saya sendiri minum Fibremax, keluaran syarikat New Image ni. Fibremax ni saya ambil selepas saya berhenti minum SD2. Sebab orang cakap fibremax ni boleh melawaskan, boleh mengawal berat badan. Disebabkan saya diserang buasir selepas melahirkan Humaira, saya bertekad nak cuba ambil Fibremax ni. Alhamdulillah, masuk seminggu saya minum fibremax, buasir saya semakin surut dan kini telah tiada. Berat badan pun menjadi terkawal. Payah nak naik sebab fibremax ni mengawal kadar kolesrol dalam darah dan jugak mengawal obesiti.


Haa..bagus kan? Yang agak dikesalkan disini saya mengambil fibremax ni sedikit lewat. Kalau kita ambil bersama SD2, kesan penurunan berat badan adalah DA BOOOMMM! Ramai yang dah cuba dan buktikan. Penurunan berat badan apabila kita ambil SD2 bersama dengan FIBREMAX ni sangat menakjubkan. Rugi sangat rasanya sebab lambat berkenalan dengan fibremax ni.

Ok. Pada mereka yang nak tau pasal produk hebat ni, boleh sms/call saya 019-9731727 @ 012-9064201 (Pn. Nurul).

Saya berkongsi rahsia kesihatan saya. Kita jangan tunggu penyakit hinggap dan bertambah parah baru nak berubat. Mencegah itu adalah lebih baik kan?

"JAUH DARI PENYAKIT, JAUH DARI KEMISKINAN!"

Buat sesuatu jangan betangguh. :)

2 comments:

Cla Bell said...

nak tnya..fibre max nie blh sembuh semua peringkat buasir ke?

Mrs. Mazlan said...

saya tak pasti kalau yang dah teruk sangat tu. tapi dalam kes saya ni, buasir dah terkeluar dan tak mahu masuk lagi. Saya minum untuk sebulan, alhamdulillah serasi dan menjadi. Sekarang nak terus amalkan fibremax ni. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...