our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, October 7, 2013

Berdua.

Assalamualaikum wrt.

Pening sungguh kepala ni sejak pagi tadi. Pusing je dunia ni rasanya. Preggy kali ni macam-macam dugaan. Sabar je la. Hubby dah kena panggil sign on. Kali ni bersama cik Melati lagi. MT Melati 6 pula. Tempoh hari turun melati 4. Tak kisah la, janji selamat pergi selamat balik.

Trip dia kali ni bermula dari Port Klang shot terus ke Europe. Mintak Allah permudahkan perjalanan mereka kali ni, Amin. Makanya tinggallah aku dan maira sahaja sekarang. Oh..our little cutie pie inside the mommy's tummy juga..Hihii..

Due date our 2nd junior ni nanti nampaknya lebih kurang dengan kakak dia. Beza adalah dalam 3 hari sahaja. Preparation? Takde lagi. Minggu ni baru nak masuk 17weeks. Tapi tahap kebesaran perut agak mengagumkan. Haha.Mungkin jugak sebab anak kedua. Atau juga mungkin kerana aku sekarang ni kuat makan. Itu tidaklah dapat beta nafikan. Kihkih..

Berat badan aku bagai dipam-pam kekdahnya. Sudahnya last week aku ke klinik kena minum air gula. Pening kepala otak aku deh..bapak la segala manis melekat di tekak air gula tu. Cait!!! Menyesal aku tak jaga berat badan time preggy ni. Aku siap tanya ada repeat ke minum air gula ni. Ada la pulak. Aduii.. sengsara sungguh perasaan bila dengar ada.

Ok la. Kepala da start pening. Aku dah malas nk menulis. Lain kali update lagi.

Dear hubby, take care. We love u soo much and will miss u soo. Jaga iman, jaga hati dan jaga diri.
I love u.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...