our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, October 11, 2013

Bon voyage hubby~

Assalamualaikum wrt. Hi peeps. 

Mood swing. Serba tak kena pun ye. Rasa sunyi sangat rumah bile hubby takde. Bertambah sunyi kuasa dua bila tv masih tak boleh pasang. I feel like nak lempang si Freddy tu laju-laju 38kali boleh tak?

Huh, dah 2 minggu dia janji nak datang repair leaking ni. Haramnya nak nampak batang hidung. Bila call asik kata nanti dia call semula bagitau bile nak datang. Sudahnya orangnya tak jugak kunjung tiba. Macam menunggu bulan jatuh ke riba pulak dah aku ni. Nak berjalan ke sana sini pon susah macam ni.

Raya haji pula dah nak dekat. Aku apa pun tak beli. Untuk Humaira pon tak de apa-apa. Am sorry Maira. Mamamu ini sedang di landa kekusutan sekarang. Feeling guilty actually sebab asyik memikirkan masalah yang tak de sudahnya itu.

Homaigad! Hubby officially sign on yesterday. Bon voyage papa. We all love you and mama miss u soo much. This little baby inside the tummy masih belum ada tanda aktif bergerak. *tetiba* haha. actually dah nak masuk 17weeks. Biasa orang cakap around 16 weeks kalau 2nd pregnancy kita dah boleh rasa baby bergerak. Tapi takde pon..Aku yang lampi atau baby ni memang malas nak bergerak lagi? Risau tetiba.

Supplement time preggy kali ni? Tak makan pon ubat doktor klinik KKIA tu bagi. Aku just ambil Iron tablet dengan minum Alpha Lipid Lifeline je sekarang. So far bile minum lifeline ni hb aku Alhamdulillah terurus dengan jayanya. Kalau tak hb memang ke laut la mak. Aku kan ada thalasimia trait..jadi bile je pregnant memang Hb aku jarang nak naik lebih dari 10. Tapi sekarang Alhamdulillah.

Hmm..malas la da nak tulis. Aku boring. Huhuuhu..

**menantimu hingga kau kembali...**

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...