our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 24, 2013

Rindu..

Assalamualaikum wrt. Hi peeps.

Actually it's has been months aku bercerita pasal ini budak tecik. Haha. Here's Madihah, 5 months old. She's so adorable. Sangat friendly like her mother. Dekat sesiapa pon dia nak. Sangat la tidak meragam budaknya. Anak my bro in law yang no 3. 




Yang ini pulak kelahiran terbaru dalam family besar kami, just 2 days old. Lahir di Hospital sultanah Bahiyah, Kedah kelmarin.. Tapi semalam dah kena admit sebab kuning. Cucu sulung lelaki buat keluarga mentua aku. Sebelum-sebelum ni semua heroin aje. Hihihii.. Nama dia Adam. Nama penuh belum dirisik lagi. Entahkan dah pegi JPN ke tak, tak tau la abang ipar aku yang sorang tu.




Sebenarnya aku tak tau nak tulis ape tapi tetiba nampak gambar budak kenit berdua ni kasi upload la dekat sini. Dah lama nak upload dekat sini, tapi asik lupa dan selalunya aku kan malas nak online. Hahaa..Since hubby tak de di daratan ni aku rajin la jugak online kan.Online bersebab gitu. Tu pun sampai la ni takde kabar berita dari incik hubby aku hak jauh dimata tu. Entah dekat mana la dia sekarang ni. Rindu la pulak..hmm..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...