our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, October 30, 2013

Bila rindu.

Assalamualaikum wrt. Hi peeps! 

Ni dah masuk minggu ke3 hubby takde. Ye ke? Ye la kot. Haha..Hubby on 10hb  haritu. Ni dah 30hb..Dah 20 hari kan. Tak sedar je masa dah berlalu. Ye ke tak sedar? haha..Menipu sangat ni.

Aku ada habit yang tersendiri bila rindukan hubby. Biasa kita dengar kalau suami-suami takde, ramai yang pakat simpan baju incik suami yang tak basuh kan? Aku pun ade jugak. Sehelai. Tapi tu tinggal untuk Humaira. Risau takut die demam bagai kan. Budak kecik, tendency die nak rindu papa lebih tinggi dari mamanya ni.

Aku? Aku biasanya akan pakai baju hubby. Hehee.aku pun tak tahu kenapa. Sebab biasanya baju hubby saiz die lebih kurang baju aku, jadinya aku selalu pakai baju dia. Lagi-lagi time dia takde. Time dia ada pon ada jugak aku pakai baju dia. Tapi kurang la sikit compared dengan time dia takde dekat darat ni.

 Ada lagi habit lain sebenarnya, tapi malu la nak cerita semua. Tapi habit yang satu ni memang sangat ketara la selain daripada blog ni akan rajin terupdate bila hubby takde. Biasa la bila tinggal sendiri, sengsorang.. Boring. Nak kata ada buat banyak benda tak jugak. Cuma rajin je update.

K la. Lain kali update lagi. Bye.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...