our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, October 10, 2014

Lost.

Assalamualaikumwrt. Hi peeps.

Lama benar nampak tak berupdate blog ni. Kebetulan kedua anakanda beta tidur.. Boleh la nak update sikit sementelah beta pon rindu benar nak menulis di sini. Entah la semenjak dua menjak ini beta rasa betul2 totally lost. Macam hilang semangat. Apa yang nak buat semua serba tak kena. Mood asyiknya ke laut aje. Asyik swing aje. Moody manjang.

Mujurla ada anakanda berdua itu membuzy kan diri mamanda ini. Huhu..kadang tak sedar je masa berlalu walapun mood swing manjang. Ada banyak perkara berbuku di hati. Tak terluah pada sesiapa. Ada sesiapa sudi pinjamkan bahu, menadah telinga? Tak ade pon tak pe.. Alhamdulillah, masih ada dahi untuk terus bersujud, tangan yang menadah doa kpd Allah. Sesungguhnya Dia lah sebaik-baik pendengar kan? Pemujuk hati yang terbaik dan Perancang terbaik utk setiap hamba-Nya.

Lately ini rasanya serasa macam cuba untuk menjauhkan diri dari asyik nk publish muka sendiri dan anak-anak dan family. Entah la. Walaupun aku ni takde stalker rasanya la kan..dah tak rajin nk upload gambar2 family sendiri hatta dekat blog ni pon. Macam-macam yg aku fikirkan sekarang. Simpan dalam hati semuanya. Dia Maha Tahu.

Anak-anak aku semakin membesar, Alhamdulillah. Nanti kalau aku rajin, aku upload la gambar diorang dekat sini. Kalau rajin la. Kalau mood aku tak swing. hmm..

Nite uolls.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...