our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, March 15, 2008

..rindu lagi..

after all this time..today, i miss him so much..to much..till crying, but still miss him.he like a missing part in my life now.my life is incomplete without him. now he's in Saudi Arabia. Far away..i really3 want to call him, but i'm worry if he's buzy right now.well, his shift is always keep change..so i don't know when he get his free time. hurrmmm..i just wanna 2 hear his voice, sekejab pn jadilah.. i miss him so bad!!!! i feel so miserable coz i missing him too much! ya ALLAH, tolong la aku..sedih sangat rasanya ni...when i got a single msg from him, i know that he's all right. but...i need him here..wuwuwuuuu~

back to mylife. i'm already back from my lovely kampung..hehee~after 2 days there (coz i've an important appointment with the doctor)..my younger brother got his STPM result..but, yea.. as expected by my parent, he's fail..and now he need to begin from the bottom..with the SPM result and continue his study in Diploma..i don't care anything about the result, but what i concern is he, himself.. as long as he have a spirit to futher his study, then its ok to me..if he like to play with his future, it mean something wrong somewhere...i know both of my parents was disspointed with his result..but past is past..what important is the future. if we optimistic with ourselves, then nothing can be the obtascle..hurmm...xtau la..mungkin kegagalan dia tu menjadi satu petunjuk kuat dalam diri aku..yg aku ni masih belum dapat menjadi contoh yang baik untuk adik2 aku. mungkin juga..siapa tahu...mungkinkah diorang nak merasa apa yang mak dan abah dah rasa? cukuplah telinga ni menahan kata2 orang pada emak dan abah. i don't know what in the his mind? are he crazy? xterasa ke dgn kata2 orang? pelik2...ke aku yg pelik??

betul ke anak tengah ni lebih pandai berdikari daripada anak yang sulung? mungkin ke? ye kot.. agak kena la gak dengan aku..hehee~ kita cuma mampu nak hargai sesuatu itu bila ia dah hlg dari hidup kita. ade benarnya kata2 ni...urmm..aku sebenarnya sedih..down..abah dah berenti keje lagi..sekarang ni die duk kat umah, goyang kaki. kali ni aku xsure apa sebab die berenti keje. tapi mak kata pasal orang indon miang nak ngorat abah kat kilang 2..ape la..abh aku tu dah umo 60 tahun dah..pesal la ko n miang birah lagi ha indon..sedar2 la sikit diri tu...xfaham betul aku ngan diorang ni..balik la indon dari merosakkan rumah tangga orang lain kat sini..

ni cite pasal politik plak ni..isu hangat and hangit dipasaran segera..hahhahaaaa~ not really interested about this issue actually, but kemenangan DAP memberi kesan yang sangat besar kepada bangsa aku..therefore, aku nk cite la sikt..DAP menang 2 negeri pada election kali ni.Penang dan perak.. pada aku, DAP ni bukan apa..dia lebih kepada kaum cina. aku bukan anti ke apa ke..tapi secara logiknya..Melayu merupakan kaum bumiputera dalam Malaysia..DAP pula merupakan bangsa pendatang..bukan aku nak kata apa la..kenyataan DAP pasa perlantikan MB Perak 2 melampau. Sepatutnye diorang hormat pada sultan..bukan apa, belum pun sebulan dapat jadi pemimpin negeri, dah nk berlagak berebut kerusi..mana manifesto kamu sume?? BN plak..tak tau la nak cakap ape..terlalu banyak kekurangan dalam pemerintahan selama ini kot.. ye la..bayangkanlah selama baru berapa penggal ni terlalu banyak barang yg naik harga..jgn kata barang la..minyak, tol, tepung, ayam, tomyam, tonggeng,,semua nak nek harga..aku betul2 la xfaham.. apa guna DEB tu sebenarnya? dia nk menjadikan manusia yg miskin bertambah miskin ke apa? adusss..mane la orang nk sokong BN lagi ooiiii....kemajuan bukan la segala2nya.... ekekeee~ lololooo~~ abang aku siap bole suh aku pangkah PAS plak 2..alangkah malangnya kerana aku masih belum mendaftar..mintak maaf ye abg Long~hoHooo...

selepas aku balik sni..maka tesis dan ikan pacu nyer assigment sedang menanti aku dgn jayanya..hahahaa~ ikan pacu yg sedap dimakan bila digoreng..ok~for next post, kite cite pasal ikan pacu plak ekk~ tattaaaaa~~
daaa~ (^-^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...