our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, April 23, 2010

heavy fever bcoz of....

salam alaik..

br balik keje..
sy trs ke cc nk update blog
ah, rindu kat korang2 sumer..

hee~~
the past 2days, i got super duper heavy fever
mmg ting tong kepala ni
berjalan pon senget ke tepi..

since my work is answering calls..
i couldn't answer my personal call when on duty
huh, merepek x keje ni?
so many important calls yg sy missed!
menci!!!!


doc already call me up to cxl my appointment
yet, the result is i was not picked up the call
and the best part is
sy g hospital since appointmt already cxl
ai..geramnye rs..


and,
my fiance called in, but i couldn't answer it!
sy nk menangis tgk call tu msk
meleleh air mata rs..
bygkan la, sgt la susah nk dpt call dr dia
tp bila dapat..
xdapat nk jawab

ya ampun!!!!

mujurlah next day, mr fiance call me
and the best part is
demam ai terus kebah u..


oh..
mgkin btl ape yg membe sy ckp
awak ni dmm rindu kot..

yer...
sy mmg rindu..
rindu pada dia
da lebih 4 bulan die dgn cik Melati...
cik Melati, pulangkan my buah ati pengarang jantung tu...
sy rindu die...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...