our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, June 26, 2010

tersentuh hati

"Lelaki itu sembilan logik dan satu emosi, Perempuan pula, sembilan emosi dan satu logik"
Align Center

Assalamualaikum wrt semua!


Hari yg..erk, tak tahu nk cakp ape..
sbb ari ni cuti, tapi rs sayu sgt..
hurmm..jadi nya sy amik keputusan nk keuar sebentar
tak tahu lg ke mana..
tapi pastinya tidak dirumah
sy pasti menangis kalo sendirian dirumah memikirkan hal2 yg sy xmahu fikirkan



sy dah hubungi ENT klinik smlm
bertanyakan surat verification from Ms Azila
sejujurnya berat hati ni nk benti
*da 2 kali sy ckp ni, mmg berat btl la tu*
tapi sy juga sygkan pendengaran sy.
adeh, mmg sukar nk wat keputusan
*sy paling benci bila harus memilih*
tapi inilah kehidupan
kita harus pertimbangkan banyak perkara
bukan ikut nafsu semata2..
bak kata org,


ikut nafsu, lesu
ikut hati, mati



owh, sukarnya!


mr fiance tidak tahu dimana
sy rindu dia..
;(


sy nk hubungi mak dan abah
khabarkan berita ini
tapi..
mesti diorang sedey nti
anak diorang yg sorang ni xsudah2 sakit
menyusahkan ati diorang aje..
*ni la cinta tanpa syarat, walau macamane pon kite..dorang ttap sabar dgn kita*
sob-sob-sob..


terharunya sy dgn pengorbanan mak abah..
yg entahkan bila sy dapat balas.
T___T


bercakap tentang frasa di atas..
perempuan tu kaya dgn emosi
siapa pun dia, doktor ke, jurutera ke, kerani ke..
dia tetap seorang perempuan
perempuan yg kaya dgn emosi
yg hatinya sgt cepat tersentuh
yg nalurinya sgt mudah menangis
walhal perkara itu pada seorang lelaki adalah sangat remeh dan temeh
betul atau tidak?


sebab itu lelaki sukar memahami hati wanita..
betul atau tidak kwn2?

2 comments:

nad orient said...

btul tu..mak ayah kita la yg paling banyak berkorban..kita patut bersyukur sbb dikurniakan mak ayah yg memahami..nad pun sedih bile bace blog irza..sabar yer..

irzanal said...

btl tu nad..
xterbalas rsnye jasa dorang kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...