our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, November 11, 2011

11.11.11 - Humaira Turn 8 months!


Assalamualaikum wrt & hi peeps! 


Tarikh tak berapa nak keramat. Haha. Tarikh 11.3.11 lagi keramat bagi aku. Kah-kah-kah. Well, ye lah Maira lahir 11.3.11. keramat la buat aku kan? sebab berjaya mengeluarkan seorang budak kiut miut dengan selamat dan jayanye setelah bertarung nyawa-berhempas pulas-disertai jerit pekik dari beberapa orang tukang sorak di sekeliling aku time tu. Huhu. Baru tau sakit nak beranak tu camne kan? Siapa ada give birth baby hari ni? Tahniah wei-tarikh cantekk! ;) salute pada yang normal delivery je la sebab die tak boleh pilih tarikh. Keh-keh-keh.


 .si jari tembun.



Maira dah 8 bulan hari ni. So far perkembangan tumbesaran die Alhamdulillah. Doktor cakap semua ok. Merangkak tak berapa pandai lagi. Duduk boleh la sikit-sikit. Makan of course sangat suka. Pantang sua, semua telan. Menangis die la heroinnye, orang lain tak mungkin boleh menang dengan dia. Kira kalau ade peraduan baby menangis kuat. confirm die memang juara bertahan 8 bulan berturut-turut tanpa kalah. Sudah semakin kenal orang juga. Jadi jangan harap la nak dekat strangers. Power rangers apatah lagi. Manusia kesukaan ialah mama dengan aki. So far before papa die balik ni. Lepas papa pulang tak tau la camne kan? Adakah papa juga akan be a stranger and power ranger to Humaira? Sama-samalah kita saksikan nanti. Dah tak lama papa nak balik ni. Plus minus 2 weeks je lagi.



 
.peace tak jadi, mama lambat bagitau nak catch gambar.



.duduk yang tak berapa nak duduk.


Dalam hati ade taman bunga rose sekarang ni bila memikirkan hubby akan off next 2 weeks from now. Oh. Seronoknya. Hehehe. Walaupun belum confirm boleh balik. Jangan la tak jadi balik pulak ye. Kang aku menangis tak berlagu pulak kat sini. Huhu. Hubby berlagu atas Bakawali, aku berlagu tepi kuali.



.muka yang hati tengah bertaman tema. gigi dah macam arrnab dah aku tengok.




Pagi tadi aku kupas kepala oii. Keh-keh-keh. Hari ini dalam sejarah kot aku kupas kelapa kurang dari setengah jam. Cepat je aku kupas kelapa tadi. Dengan jayanye pulak tu. Haha. Biasa-biasa aku suruh orang kupaskan. Hari ni aku rajin kupas sendiri. Aku bukan malas, tapi kurang pandai. Sakit tangan menghayun parang dowh. Hehee.



 
.parang tu bukti aku kupas sendirik kelapa ni tau.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...