our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, November 17, 2011

yahoo mail buat hal lagi!


Assalamualaikum & hi peeps!


Aku memang lah hangin bebeno kalau emel buat hal. Ni dah masuk hari ketiga dah ni. Aku tak boleh nak send email. Apa-apa emel pon tak boleh nak disend. Received boleh pulak. Sakit betul la hati ni berkali-kali try send emel tak lepas. Asik tulis suspicious activity je. Ape? ingat aku mengedar dadah pakai emel ke? Emel lucah pon tak de tau!


Ni dah la emel baru buat. Buat pon sebab emel lama buat hal jugak. Emel lama tu ade hacker dok celah Rusia sana pegi login emel aku pastu pegi hantar virus dekat semua contact aku. Gile sungguh. Takde keje lain hak berfaedah sikit ke? Lepas tu terus hubby banned aku punya emel lama tu. Dia suruh aku buat yang baru. Bila yang baru ni pon sama jugak. Ade je bende yang tak kenanya. Memang aku rasa nak banned je yahoo mail ni tau.


Dah la emel ni kegunaanye sangat mustahak pada isteri seafarer cam aku ni. Sudah la amos je buat hal. Ni yahoo pon nak buat hal sama jugak? Memang la berasap telinga aku woii. Sudah! aku malas dah nak try pakai yahoo lagi. Pakai gmail la pulak lepas ni. Tapi kalau gmail pon buat perangai jugak. Aku hantar surat posto je la kat hubby boleh? takut tak sampai je kat atas kapal kan? Adeii la.


Aku tak tau la salah sape sebenarnya. Aku tiap-tiap hari login. Tiap-tiap hari logout. Dah macam mane? Aku tak reti sungguh la dengan yahoo ni. Emel amos pulak dah la tak terima emel dari address yang takde dalam list die kan? Haru je aku nak bagitau kat hubby. Nasib la hubby faham.


Tapi sungguh la..Aku marah betul dengan Yahoo ni. tarak guna satu senn pon!


2 comments:

Ummi said...

ape maksud "Emel amos pulak dah la tak terima emel dari address yang takde dalam list die kan?"

Mrs. Mazlan said...

oh..amos akan filter smua emel yg masuk dlm inbox crew. kalau address tu xde dlm list contact crew tu, emel tu x delivered la. tp rsnye crew tu akn dpt notification. sbb hubby biasa akn bc jugak tp lewat la. pastu kat tittle tu mmg sy akn inform awal2 la sy yg tulis emel tu. lps hubby add address br dlm list contact die br boleh emel dgn die pkai emel br.. leceh sikit la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...