our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, December 17, 2011

14 Dec 2011 - Rabu


Assalamualaikum wrt & hi peeps! 


Cerita hampir basi, tapi tetap la nak update jugak. Nama pon blog kan? Rabu tempoh hari kami bertiga - mama, maira dan mak su keluar ke bandar. Kebetulan menghantar surat-menyurat mak su untuk rayuan ke Politeknik. Oh ye, ada kisah dengan Politeknik ni. Lain kali je la update. Tu pon kalau ingat la ye.


Mama - Mak su - Maira


Disebabkan tak semena-mena Maira demam tengahari tu, terus kami ke Klinik. Main redah mana yang dekat boleh sampai la kan. Maira macam biasa je. Takde la menangis ke ape bila sampai klinik. Tapi bile jumpa je dengan doktor terus dia bertempik. Fobia betul dengan orang lain. Oh, mungkin juga dengan doktor itu. Selalu mama bawak jumpe doktor yang sama. Maunye die tak ingat. Baru minggu lepas jumpa, hari ini jumpa lagi?


Que turn jumpe doctor.

Misi di teruskan ke kedai kek. Bersempena dengan ulang tahun kelahiran Mak Su Maira yang ke 18 hari tu, tuk bagi duit buat beli kek. Ditopap sedikit dengan duit aku, maka dapat la sebijik kek Blue Berry yang sedap itu. Sedap tapi terlalu manis di tekak aku. Petang tu juga buat sebiji triffle. Hajat nak la makan esoknya kan. Haramm..Malam tu jugak kena sental secara berjemaah bersama Blue berry cake tu.


Triffle yang mudah dan sedap


Blue berry cake

Nasib baik triffle tu dah agak sejuk. Kira ok la makan. Tapi kalau makan esoknye confirm lagi terbaekk. Hihi..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...