our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, January 17, 2012


Assalamualaikum wrt & hi peeps! 


Seriously rindu bangat sama blog. But hey, the setan kemalasan bermaharajalela dijariku semenjak hubby pulang. Bagi can sama hubby pulun main fesbuk sampai lebam. Hahaha. Ok-ok. Memang aku malas. Aku kena mengaku jugak la kan. Padahal banyak je masa hubby tak guna berukband ni.


Last week aku dan maira diserang secara berjemaah oleh demam-batuk-selsema. Kesian maira. Kami berdua asyik on-off je batuk dan selsema ni. Serius la sakit hati dengan hidung sendiri. Hubby - si tukang bawak balik penyakit dari Bakawali bebas sepenuhnya sudah. Aku beransur pulih. Same goes to Maira.


Tu one of the factor la tak update blog. Sampai saat aku tulis ni pon selsema dan batuk aku tak hilang lagi. Ubat dah 2 kali beli. Jumpa doktor sekali. Apahal tah kali ni antibodi lemah bebeno eh. Adakah aku terlebih mengada sebab hubby sudah pulang? Eii..tolong la. Err..mungkin jugak la kot. Sebab time hubby takde aku demam sehari je dah baik. Kebal sungguh. Huhu.


Hubby and maira dah off to lalaland ni. Aku ni saje menggatal bukak belog deh..Hihi.kata rindu nak mengomel kan. Ok la. Nanti sambung cerita lagi kalau aku rajin. Doa la angin-angin kerajinan bertiup ke jari aku ni.  Hahaa..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...