our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, April 29, 2012

Another chapter just begin.

Assalamualaikum wrt & hi peeps!

Just turn 26. How time flies. And another chapter of life is begin.

Moga Allah memberikan kesempatan yang luas untuk aku terus menjadi Hamba-Nya.
Moga Allah melebarkan keampunan-Nya untuk aku atas semua kekhilafanku selama ini.
Moga Allah sentiasa mempermurahkan rezeki aku.
Moga hidayah Allah akan terus bersamaku sehingga ke hujung nyawa ini.
Moga hati ini akan terus beriman dengan-Nya hingga ke nafas terakhir.
Moga aku akan menjadi isteri yang baik untuk suamiku.
Moga rumahtanggaku sentiasa dilindungi-Nya, InsyaAllah.

Semoga usia ini akan terus diberkati.
Semoga aku akan terus menjadi serikandi Islam meskipun diuji.
Semoga kesempatan ini masih ada untuk aku menabur bakti pada mereka yang memerlukan.

Terima kasih emak kerana melahirkan akak. 
Ya, akak bukan anak yang baik..
tapi tetap mencuba sedaya usaha, sekuat hati.
Moga emak memaafkan semua silap akak selama ini.

I love u.
Even i never say those word to u..
I really hope that u will understand it one fine day, InsyaAllah.

Sincere: 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...