our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, May 6, 2012

Korea - China -Korea

Assalamualaikum wrt & hi peeps!

Hubby currently bound to Korea back yesterday. Aigoo~ Destinasi port MT7 sekitar Asia adalah sungguh banyak. Dekat china je berapa port kena masuk. Dekat korea pon sama gak. Bila nak sampai semula ke Malaysia aku pon tak tau la.

Lately mood berblog sungguh la ke laut. Bukak blog tapi takde ape nak tulis. Atau lebih tepat lagi malas menulis. Tolong la. Eii. M aku ni kalau kena time dia.mengalahkan M mekdi tau. Mekdi pon boleh nangis tersedu-sedu bile tengok M aku.

Aku kena panggil untuk exam PTD. Pandang kanan pandang kiri. Aku tau memang susah nak mati. Sudahnya semua buku zamam tok kaduk dulu aku bukak. Pasal GTP ni la haii..aku bukan tau sangat. Tapi kat rumah aku ade la 2-3 ketul buku GTP. Maklum aje la..mak pak aku kan penyokong tegar BN. Muahahahaa..

Tapi still takut. Exam dekat Kuantan. Eh, siapa-siapa yang ambil exam tu sekali bagitau la aku. Kot-kot boleh roger kan.. Heheheee..

Ok la. Till then. Ada kerajinan aku update.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...