our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, May 8, 2012

The Result.

Assalamualaikum wrt & hi peeps!

Masih ingat dengan Thalasemia screening untuk Humaira tempoh hari? Ala, last year punye kan. Malas nak letak link la pulak. Ok la. For those yang rajin boleh la kelebek balik semula entry tu.

Actually result dah dapat 2 weeks ago. Tapi asyik lupa nak post dekat blog. Humaira sama macam mama dia juga. She got this from me. Yes, she has Thalasemia trait. Senang cerita maira ada gene pembawa Talasemia. Sama macam mama.

Doktor siapkan satu advice letter untuk KKIA sini if anything happens - any symptomatic of thalasemia, kindly refer back to them. Tapi doktor dah pesan..baby akan macam aku jugak. Live as a normal person. Tak perlu nak tukar darah tiap-tiap bulan macam orang kat dalam tv tu kan.

Tapi still..kesian jugak la kan. Aku pon tak tau dari mana aku dapat penyakit ni. Emak or abah aku. Dua-dua tak nak mengaku ade gene ni. Dua-dua cakap diorang kuat. Ada kaitan ke? Entah la. Tapi mak aku masih pregnant memang tak pernah ada masalah macam aku.

So..maybe abah aku la kot. Takpe la..dah ada pon. Kita nak buat macam mana kan.. So sekarang ni turn hubby untuk check darah. Takut ada gene pembawak jugak macam aku. Doktor dah pesan..kalau rasa nak ada baby lagi..suruh la hubby you pegi buat test darah tu.  Lain la kalau dah tak mau anak...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...