our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, February 28, 2013

A call from +370..

Assalamualaikum wrt. Hi peeps! 

Kelmarin, lepas ke solat zohor telefon berbunyi.  Tapi deringnya adalah sekali je. Terus aku pegi tengok la kan. Kot-kot hubby call ke? Mane tau emergency kan? Sekali number yang naik tu +37037250121. Eh..hubby ke? Bukan baru je sailing dalam 2 hari. Takkan dah sampai area europe? Magic ni. Tapi tidak la aku ni pegi dail semula. Bese la adat orang kedekut. Haha. Dail number area sana memang kaw-kaw punye charge die. So, aku biarkan aje. Dengan harapan, kalau hubby yang call, dia akan call semula. Heheheee..Maklum aje, aku ni pakai prepaid je kot. Kredit limited gitu. Kalau dia call pakai handphone die aku akan mesej la, ke return call semula kan.

Sekali aku baca la mende alah ni tadi..klik SINI untuk baca ye kawan-kawan. Istifar aku baca. Nasib baik la aku tak pegi return call. Nasib la aku ada sifat kedekut. Eh? hahahahaa. Tapi sungguh bahaya ye kawan-kawan. Sekali dia copy semua yang ada dalam hp, masak aku. Macam-macam aku simpan dalam hp. Nasib baik la aku ada habit tak return call dari unknown numbers.

Lepas ni  aku kena banyak berhati-hati jugak. Sekarang ni macam2 cara orang nak songlap duit kita. Maca-macam kekdah kreatif tau. Seram betul la. So u alls pon hati-hati la. Never pickup calls dari numbers yang suspicious. Prevention is better than cure.

P/S: Stok fibremax saya baru sampai hari ni. Siapa nak order boleh la call saya. 019-9731727 @ 012-9064201 (Pn. Nurul). For those yang nak turunkan berat badan ke, naikan berat badan ke, jangan malu-malu nak call kongsi cerita. Alpha Lipid ada penyelesaiannya. InsyaAllah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...