our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, December 31, 2013

1 sweet word - Bila curang di balas curang.

Assalamualaikum wrt. Hi peeps.


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/4/4d/One_Warm_Word.jpg/250px-One_Warm_Word.jpg


One sweet word, baru 2 episod masuk hari ni. Aku ni sejak SBS ni free asyiknye nak tengok citer korea 24-7 je. Demam korean drama. Cait. Cerita one sweet word ni agak menjengkelkan aku sebenarnya. Kisah suami isteri curang. Laki orang dan bini orang. Aduhai..the society is dying.

Aku tak tau ape kesudahan cerita ni..since jalan ceritanya sangat berbeza dari korean drama yang biasanya cinta bagai nak rak setia sampai mati kan..Ala-ala Lee Min Hoo dengan Park Shin Hye dalam The Heirs iteww..Huhu.Itu cerita korea yang tipikal. Cinta 2 darjat.

Maybe sebab aku ni pun bukan la muda remaja sangat, jadi cerita-cerita ala-ala family base ni lebih menarik minat aku. Tetiba. Haha.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...