our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, September 19, 2008

some crisis...

emm...
percanggahan pendapat mungkin mendatangkan mslh dlm kehidupn dn hubungan...
whatever is it.. we must try to settle it by using our own way...
Allah akn menolong org2 yg saba...
just to make it simple and try 2 find d right way 2 settle it...

skrg ni aku sdg bingung lg sedih memikirkan seribu satu kemungkinan yg ada...
apa kabar die yg jauh di mata..
i really3 miss him...
doa ku kirimkan wat dirimu..
moga2 Allah sentiasa akan menjaga dia..
dan melindungi dia setiap ms...

hari ni dah msuk mggu ketiga umat islam berpuasa..
so lonely without him..
entahla...
aku doakan dia selamat kembali..
kalau bole bialh sblm ari ry ni..

emm..
bekerja di 7e?
just wanna to spend my bowink time without him dcc..
Jengka Bandar Melayu...
Melayu beerti besar kemungkinan mereka adalah muslim...
i'am right? i don't know...
i just can tell u that sometimes i feel i'm not in Jengka when i'm working at 7e...
just like in KL..
or maybe JB?
or maybe LONDON?
this is RAMADAN..a very3 welcomed months in a year by muslim...
entah apa yg aku lihat or apa yg aku nmpak ni btl ke x..
aku pn xtau..
majoriti manusia2 yg xberpuasa dgn tidak segan silunya membeli makanan segera..
esp mee segera kat 7e..
siap bubuh hot water into that cup..
am i sharing the dosa??

sudah la x puasa...
dgn muke xtau malu beli kondom..
trg2 plak 2..
aku pon xtau la ape nk jd dgn msyarakat jengka ni..
nama islam..tp itu hanya pada mana..
nama yg akan disebut masa mati nti..
xtau mane silap n salah...
xkan nk kn tggu dijemput yg diatas sana??

sedikitpon xleh nk respect dgn Ramadhan yg mulia ni..
knp la anak2 bangsa aku jd mcm ni??
kurang didikan agama?
xtau...
mungkin manja yg melampau2 dr mak ayah diorg
tp msg2 dah mumayyiz
dah tau mne salah mane yg baik
xkan mende 2 nk ditunjuk lg?
mende yg dah belaja dr kecik lg
teori ade praktik xde
aku pn xtau nk diibratkan diorg sume ni mcm ape
sabar la ckit
ramadahan ni bulan memupuk kesabaran
bulan memupuk iman
ni x..
dah terbalik
xfaham btl aku


ni br jengka
blm kat luar sana
apa nk jadi dgn dunia zmn skrg ni...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...