our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, September 24, 2011

Open house tapi saya tak pegi.sob-sob-sob.

 Assalamaualaikum & hi semua.


Jiran sebelah ni tengah buat open house tau..
tapi saya tak pegi.
gilos teringin nak pegi tapi disebabkan cik puan mem besa perintah ni akan memerintah dengan jayanya di majlis-majlis keraian..haruslah mamanya ini memendamkan saja hasrat tu. 
huhu..sadis sungguh.


Actually bukan semua majlis dia akan memerintah.
bile majlis tu cam ade unsur-unsur lagha. 
ok, anak saya kan anak solehah. dia tak suke seme tu.
hewhewhew<--ketawa sopan version Hanis Zalikha.




.gilos innocent muke die kan?tangan tu dok kibas tak bagi orang usik die.



tapi betul oke.
anda kalau nak jemput saya anak beranak haruslah tiada unsur-unsur lagha di dalam majlis anda.
Lagha yang dimaksudkan disini adalah sebarang acara menyumbangkan suara mahupun muzik di dalam majlis.
haruslah anak manja momma tu menjerit-jerit suruh tutup.
ok tipu,anak saya mane boleh cakap lagi.
hahaha. 
tapi itulah hakikatnya.
tambah derita bile tempat majlis tu tengah panas mendengin-dengin 
bertambah-tambah la selawat dan zikir hak keluar dari mulut comel budak kenit ni.
huh.gini la kekdahnya beranak kecik ye kawan-kawan. 



Lagi satu sebab mama maira tak pegi adalah sebab mama sorang.
takde kawan. sob-sob-sob.
Tok maira keje hari ni. Aki maira pegi amek lesen kat Maran.
Pak teh maira, mama suh pegi die takmau pegi,
sob-sob-sob. 
mane bole pegi sorang. kang saya jamu mata je.
sambil air liur menitis-nitis keghairahan menengok ayam bako bbq.
haruslah tak bole makan kan sebab mengendong si kenit ni.
die mane bole letak oi kalo pegi umah orang.
kalo letak mulut die pon bukak la.



 .abang tolong, anak kite mencarutttt!!.



kang mula la orang cakap saya ni kejam la, tak bagi anak susu la..
dari saya bagi orang lain dosa, baik la saya duk diam-diam dalam umah kan.




 
 .kek coklat petang semalam,simpan dalam peti enakdimakan sejuk-sejuk.keh-keh-keh.



ah..tension gilos bau ayam bbq dari umah sebelah ni.
rasa menitis-nitis air liur akuh.ciss!
takpelah..makan kek coklat je la..
tapi manakan mampu melawan ayam bbq orang sebelah neh.
sob-sob-sob. 



abang, cepat balik..bawak sayang makan ayam bbq..huhuhuhuuuu~



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...