our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 25, 2011

Tiring day~


Assalamualaikum & hi peeps!


Uh-hu. Sangat penat hari ni. Dari pagi bawak ke petang dekat luar. Pheww. Tambah memenatkan bila mengekor lori yang berkelajuan 40kn/h. Rasa nak je lempang driver lori tu laju-laju. Hari dah la hujan rintik-rintik air bergelombang, aku takut nak memotong lori oii.. kalau kereta boleh lagi. Kalau lori kirim salam la nak ye. Aku tak nampak kereta line sebelah. Jangan buat naya la. Hubby pesan, kalau tak confident jangan potong. Aku ni bukan takat tak confident je, kecut perut bagai bile tengok lori besar gabak bawak barang macam nak melimpah keluar lori.







.penunggu setia.



Pastu duduk la membuntut lori tu sampai ke jengka. Agrhh.. Memang driver lori tu suruh aku pagi pahala free kat dia ni. Jangan terpedaya! Jangan! Tapi apekan daya..terlepas juga kecarutan dari mulut aku. Huhu. Sakit jiwa oii bawak kete lembab cam siput sedut. Kui-kui-kui. Macam la aku drive laju sangat kan? Eh, 80km/h kira laju hape?


Ok la. nanti sambung next entry ke mana aku pegi hari ni ye. Aku tak larat bebeno ni dah rasanya. Ok la ye. Bye!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...