our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, December 5, 2011

Hubby @ China.


Assalamualaikum wrt & hi peeps! 


Berdiam diri 2-3 hari. Tiada cerita menarik. Duduk rumah layan tv. Adui.. tak best sungguh. Huhu. Mujur ada Maira dengan mak sunya, tak de la boring setengah mati. Hubby currently di Xianjin, China. Apasal la kapal tu makin jauh pulak. Lepas ni masih di China lagi. Perjalanan untuk kembali semula ke tanah Malaysia sangat la panjang kali ni.


Biasa hubby on tak pernah selama ini. Last ship 5 months plus je. Sebab die request untuk turun - aku nak deliver. I am very lucky sebab hubby dan balik. Kalau tak mesti aku menangis tak berlagu dalam labour room sengsorang kau. Mana aku tak kata lucky, within 24 hours hubby sampai rumah, aku dah kena admitted. Magic dop? Maira tunggu papa balik rupanya. Sangat la mendengar kata mama. Muah-muah maira banyak-banyak. Hehehee..


Posing maut seh..

But this time sangat la mencabar keimanan kami laki bini sebab this captain sangat la menyayangi husband aku yang kacak bergaya tu. Masih tak bagi balik di China. Dia cakap tunggu Bintulu. Kalau sampai Bintulu dia suruh hubby off dekat Panama mau aku jadi makhluk berbulu-bulu kasi sumbat mulut itu captain sama budu sampai dia tersedu-sedu. Kasi pesanan maut punya. Eh? Mak emo nak. Haha.


Hubby di Xianjin dah 4 hari. Kapal delay dekat sana. Nak main sms kemain mahal betul. Rasa celcom mencekik-cekik leher kami berdua. Dan lebih kurang 10 mesej je kredit pon nak habis. Syahdu sungguh la. Sabo je la. Pengorbanan semua ni kan. Tak lama dah hubby nak turun. Sedapkan hati sendiri.



Kekasih Halal

Maira pulak demam balik. Aduh, aku risau betul dia asyik on off demam ni. Keputusan Talasemia hari tu dah la  tak keluar lagi. Ahh..takutnya mama ni maira. Jangan la sakit-sakit.. Ngeri mama tau!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...