our endless love

Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, June 10, 2012

Silent Mode


Assalamualaikum wrt. Hi peeps! 

Be in silent mode for almost 2 weeks. Am trying out few recipes and would like to share here. But..nanti-nanti la kot.. Agaknya. Tak tau la bila tu kan. Am busying (adakah perkataan ini wujud?) talking to myself. Is that sound like orang gilak? huhuhuu..

Believe me, sometimes we need that too. aktiviti separa normal itu berlaku boleh dikatakan setiap petang. Dibawa ke malam dan sampai la tertidur. Oh well. Am lucky enough have my little sister here taking care of Maira while aku sesaja membusykan diri. Busy dengan aktiviti dapur la kononnye kan.

Mak jemah ni in the mood rajin ke dapur mencuba resepi kuih muih. Ade la beberapa kali buat kan. Nak banyak-banyak kali tak de la. Aku bukan rajin beno orangnye. But instead of tidur di petang hari, aku godek barang dekat dapur untuk menghasilkan sesuatu yang boleh dimakan.

Aku tak berapa ada mood nak menulis lagi setakat ni. So, till here first. Bila mood talkative aku datang, aku sambung buat entry masak2 mungkin. mungkin je tau. Haha.

Haha. Bye-bye.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...